21 березня 2017 року керівництво Центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю «Пролісок» організувало екскурсію для студентів першого курсу факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини.
Вже не перший рік факультет співпрацює з Центром та відправляє своїх студентів на педагогічну практику для того, щоб ознайомити їх з особливостями робити з дітьми з інвалідністю.
Заступник директора Тетяна Дубенко розповіла про роботу з дітьми з особливими потребами, плани на майбутнє та показала досягнення Центру.
Вона зазначила, що реабілітація здійснюється за індивідуальними реабілітаційними програмами, які відповідають особливостям кожної окремої дитини.
Центр соціальної реабілітації забезпечує права дітей-інвалідів на соціальну реабілітацію та адаптацію з метою її наступної інтеграції в дитячі колективи дошкільних установ та загальноосвітніх шкіл; створює умови для всебічного розвитку, засвоєння вихованцями знань, умінь і навичок з метою підготовки їх до здобуття дошкільної освіти, з подальшим здобуттям дітьми базової та повної загальної середньої освіти, професійно-технічної та вищої освіти з урахуванням рекомендацій лікарів; готує батьків дітей-інвалідів до продовження реабілітаційного-процесу з дітьми-інвалідами поза межами Центру, соціально-педагогічний патронат таких сімей; надає кваліфіковану допомогу дітям-інвалідам у здійсненні корекції- психофізичного розвитку за індивідуальною програмою реабілітації та залучає до участі в цій програмі батьків;організовує комплексну реабілітацію та адаптацію дітей-інвалідів служба соціального патронату Центру надає послуги соціального та педагогічного патронату в домашніх умовах. В Центрі функціонує відділення фізіотерапевтичних та водних процедур. Діти з інвалідністю отримують теплові, водні та електропроцедури, масаж, займаються лікувальною фізкультурою, в тому числі із застосуванням рефлекторно-навантажувального пристрою "Гравістат", динамічного параподію та тренажерів. Приміщення Центру «Пролісок» обладнане стаціонарним вертикальним підйомником, за допомогою якого діти на інвалідних візках можуть переміщуватись з поверху на поверх.
Майбутні психологи пізнали багато нового, що знадобиться їм в майбутній професійній діяльності. Студенти підсумували: «було приємно почути педагогів, які працюють з особливими дітьми. Вони своїм прикладом показали, як потрібно любити дітей, а також вселили віру в те, що всі діти мають рівні можливості.
Безумовно екскурсія стала гарною школою життя та сприяла оптимізації процесу адаптації студентів до нових умов навчання та майбутньої професії через ознайомлення з основними напрямами роботи в організаціях, що здійснюють соціально-педагогічну та психологічну діяльність з дітьми та молоддю, а також з особливостями професійної діяльності спеціалістів різного профілю, що працюють в цих закладах.