З 01.08.2002 в управлінні праці та соціального захисту населення Уманської міської ради створено відділ пенсійного реформування, пенсійного забезпечення – який здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій Пенсійним фондом України в м. Умань, відповідно до Порядку здійснення нагляду за додержанням законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України, запровадженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Пенсійного фонду України.
Нагляд здійснюється за напрямками:
- правильність застосування законодавства при призначенні (перерахунку) пенсій;
- правильність нарахування та складання документів для виплати пенсій;
- перевірка виплати пенсій за разовими дорученнями;
- перевірка правильності виплати пенсій особам, які перебувають на повному державному утриманні;
- перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій та утримання надміру виплачених сум пенсій;
- перевірка правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера;
- перевірка правильності здійснення індексації пенсії.
Відділом постійно надаються консультації та роз’яснення по питаннях призначення та перерахунку пенсій, надається допомога пенсіонерам в розшуку документів, щодо підтвердження стажу та заробітної плати, які необхідні для перерахунку пенсій.
Також, спеціалістами надається допомога у формуванні пакета документів для подання в Регіональну комісію з метою отримання довідки про заробітну плату, одержану особою за виконання робіт з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС в зоні відчуження в 1986-1990 роках.
За більш детальними роз’ясненнями Ви можете звертатись за тел.3-68-41 або особисто до управління праці та соціального захисту населення за адресою вул. Садова, 9 кімната № 25.