Відповідно до Плану проведення внутрішнього моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг в 2021 році організовано і проведено моніторинг послуги «соціальний супровід» і послуги «консультування», які надавалися протягом І кварталу 2021 року фахівцями із соціальної роботи Центру інтегрованих соціальних послуг міста Умань.
Фахівці із соціальної роботи надають послуги таким категоріям осіб: внутрішньо переміщеним особам, учасникам АТО/ООС, дітям та особам з інвалідністю, умовно засудженим, дітям-сиротам, одиноким матерям, особам похилого віку, багатодітним, потерпілим від домашнього насильства, сім’ям в складних життєвих обставинах та ін.
За результатами внутрішнього моніторингу встановлено:
- 32 сім′ї (різних категорій), де виховується 95 дітей, отримують якісну послугу соціального супроводу, що становить 32% від 122 потенційних отримувачів соціальних послуг на 2021 рік;
- 1391 сімей, забезпечені послугою консультування, що на 2,3% більше ніж в минулому році за цей період.
Завдяки наданні даних послуг сім′ї та особи отримують допомогу у сприянні вирішенні різних проблемних питань, з якими вони не справляються самотужки.
При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг встановлені наступні результати.
Показники якості |
Результат |
Адресність та індивідуальний підхід |
«Добре» |
Результативність |
«Добре» |
Своєчасність |
«Добре» |
Доступність |
«Добре» |
Повага до гідності отримувача соціальних послуг |
«Добре» |
Професійність |
«Добре» |
Відповідно до шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню – «Добре».