Моніторинговий звіт послуг: «соціальний супровід» і «консультування»

Відповідно до Плану проведення внутрішнього моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг в 2021 році організовано і проведено моніторинг послуги «соціальний супровід» і послуги «консультування», які надавалися протягом І кварталу 2021 року фахівцями із соціальної роботи Центру інтегрованих соціальних послуг міста Умань.

Фахівці із соціальної роботи надають послуги таким категоріям осіб: внутрішньо переміщеним особам, учасникам АТО/ООС,  дітям та особам з інвалідністю, умовно засудженим, дітям-сиротам, одиноким матерям, особам похилого віку, багатодітним, потерпілим від домашнього насильства, сім’ям в складних життєвих обставинах  та ін.

За результатами внутрішнього моніторингу встановлено:

  • 32 сім′ї (різних категорій), де виховується 95 дітей, отримують якісну послугу соціального супроводу, що становить 32% від 122 потенційних отримувачів соціальних послуг на 2021 рік;
  • 1391 сімей, забезпечені послугою консультування, що на 2,3% більше ніж в минулому році за цей період.  

Завдяки наданні даних послуг сім′ї та особи отримують допомогу у сприянні вирішенні різних проблемних питань, з якими вони не справляються самотужки.

При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг встановлені наступні результати.

Показники якості

Результат

Адресність та індивідуальний підхід

«Добре»

Результативність

«Добре»

Своєчасність

«Добре»

Доступність

«Добре»

Повага до гідності отримувача   соціальних послуг

«Добре»

Професійність

«Добре»

Відповідно до шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг  показники відповідають встановленому рівню – «Добре».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *