Про призначення житлових субсидій з 1 травня 2019 року

Закінчився опалювальний період і у мешканців міста закономірно виникає питання, як буде призначена і виплачена субсидія у наступному періоді.

Житлова субсидія призначається відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2018 року № 329 зі змінами.

17 квітня 2019 року прийнята постанова Уряду № 373, яка затвердила механізм призначення і виплати субсидії з травня 2019 року.

Для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді управління самостійно проведе призначення житлової субсидії на наступний строк, крім осіб, у яких відсутні доходи або доходи, менші за мінімальну заробітну плату, не сплачено єдиний соціальний внесок, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства, орендарів, внутрішньо переміщених осіб, осіб, які звертаються за призначенням субсидії на тверде паливо, а також домогосподарств, у яких не проживають зареєстровані особи. Такі громадяни мають звертатись особисто

Для призначення субсидії без звернення громадян буде зібрана необхідна інформація щодо вартості житлово-комунальних послуг та наявну заборгованість по сплаті за послуги. Як і раніше для призначення субсидії інформацію про доходи управління отримає на запити в електронному вигляді з Державної фіскальної служби, а про сплату Єдиного соціального внеску та розмір пенсії – з Пенсійного фонду.

Громадянам, які одержували субсидію у попередньому опалювальному періоді у грошовій безготівковій формі, а також громадянам, які одержували субсидію у грошовій готівковій формі і у них відсутня заборгованість, житлова субсидія на наступний строк призначається у готівковій формі.

Тобто:

Управління подає реєстри одержувачів субсидії в Мінсоцполітики, які надалі розподіляються на відповідні категорії одержувачів:

– особам, які одержують пенсії – через Пенсійний фонд України, кошти перераховані на пенсійні рахунки в уповноважених банках, в яких одержувачі субсидії отримують пенсії або через АТ «Укрпошта»;

– особам, які не одержують пенсії – через АТ «Ощадбанк» шляхом здійснення грошових переказів через платіжну систему «Система термінових переказів «Швидка копійка».

В разі наявності заборгованості з вини заявника, субсидія надається лише після оплати боргу або заключення  угоди про реструктуризацію боргу у грошовій безготівковій формі.

Тобто:

Субсидія від держави надходить на персональний обліковий запис одержувача субсидії в Ощадбанку.

Потім банк розраховується у пріоритетному порядку з надавачами комунальних послуг та одразу інформує SMS-повідомленням громадян про те, скільки їм необхідно доплатити за комуналку. Тому кожен заявник має надати діючий мобільний контактний телефон.

Нагадуємо, що призначення субсидій проводиться відповідно до соціальних норм. В разі економного споживання послуг невикористані кошти залишаються у розпорядженні одержувача субсидії

Управління постійно проводить широку роз’яснювальну роботу про зміни у законодавстві щодо призначення субсидій, в разі потреби проводить індивідуальні консультації.

Управління направило запити в організації, що надають житлово-комунальні послуги про розмір платежів та наявну заборгованість. Також сформовано запити в Державну фіскальну службу про доходи громадян та в Пенсійний фонд України про сплату єдиного соціального внеску.

Після отримання необхідної інформації (на запити управління) буде проведено розрахунок субсидії на неопалювальний період.

Тож, якщо у мешканців міста виникають питання щодо призначення субсидії конкретно для вашого домогосподарства, просимо звертатись за адресою: вул. Садова, 9/5 каб. 1, 1А, 4 та за телефонами 04744 3-68-42, 04744 3-45-26, 04744 3-68-41.

Сьогодні розпочато прийом громадян, надаються консультації щодо необхідності особистого звернення із заявою. Як і раніше зберігається талонна система для запису на прийом до спеціаліста. Є можливість попереднього запису по телефону 04744 3 68 42

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *