Веб-портал – зручний метод оперативного отримання необхідної інформації у зручному для себе форматі та з економією власного часу
Якщо Ви застрахована особа – маєте змогу щомісяця бачити у своєму «особистому кабінеті» дані із системи персоніфікованого обліку:
-перелік страхувальників, які подавали щодо Вас відомості в систему персоніфікованого обліку;
-суму заробітку, з якого сплачені страхові внески;
-відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску;
-відомості про спеціальний або пільговий стаж (за його наявності).
Маючи на руках такі дані, Ви можете легко контролювати, як роботодавець сплачує за Вас єдиний внесок.
Якщо Ви пенсіонер – маєте змогу отримати дані з власної пенсійної справи:
-вид пенсії;
-сума призначеної пенсії з урахуванням усіх надбавок, підвищень, грошових допомог, індексацій та інших доплат, тощо;
-дата закінчення виплати пенсії ( для пенсій, що призначені на певний строк).
Якщо Ви страхувальник (роботодавець) – маєте змогу отримувати виписки з даними про стан розрахунків, контролювати поступлення коштів та звітів щодо сум нарахованого єдиного внеску та виникнення заборгованості по сплаті.
Крім того, на сторінках порталу є багато цікавої довідкової інформації.
Для реєстрації на веб-порталі (http://portal.pfu.gov.uа) та отримання детальної інформації звертайтесь до територіальних управлінь ПФУ в області та користуйтесь послугами цього ресурсу.
Додатково повідомляємо:
Модернізовано веб-портал електронних послуг
Пенсійного фонду України
З листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Розширені функції веб-порталу електронних послуг шляхом збільшення можливостей дистанційного доступу громадян до послуг, що надаються органами Фонду.
Наразі є можливість самостійно зареєструватися на веб-порталі, пройти автентифікацію, отримати можливість перегляду всіх своїх звернень до органів Фонду, стану їх обробки, подати заяву на призначення та перерахунок пенсії, переглянути свою електронну пенсійну справу та дані електронної персональної облікової картки застрахованої особи за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Для он-лайн реєстрації та авторизації за електронним цифровим підписом (ЕЦП) необхідно:
1.Зайти на веб-портал ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua).
2.На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитись зі списком акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ.
3.Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП.
Інформація щодо оформлення ЕЦП може бути отримана в мережі Інтернет в залежності від АЦСК, обраного Вами.
4.Після отримання ЕЦП – обрати пункт головного меню «Вхід» та виконати перший вхід на веб-портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).
Ключ ЕЦП може зберігатись на будь-якому носієві ( флешка, диск та ін..).
Крім того, для внутрішньо переміщених пенсіонерів є можливість зареєструватись за допомогою ЕЦП з електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Якщо пенсіонер, переміщений з тимчасово окупованих територій ще не має ЕПП, то необхідно звернутися до органу ПФУ.
Після отримання ЕПП – зайти на веб-портал ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua), обрати пункт головного меню «Вхід» та виконати перший вхід на веб-портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.