Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради проводить роботу по забезпеченню своєчасного та якісного розгляду звернень громадян. За 1 квартал 2017 року на особистий прийом до начальника управління та його заступників звернулось 19 осіб (за 1 квартал 2016 року – 22 особи). За звітний період управління праці та соціального захисту населення отримало 16 письмових звернень.
Звернення поступили від вищих органів влади – 2 звернення, через виконком міської ради – 14 звернень.
Через виконком міської ради за звітний період надійшло 96 заяв щодо надання матеріальної допомоги.
За 1 квартал 2017 року управління розглянуло 27 звернень, що надійшли до Урядового контактного центру. Усі звернення оперативно розглядаються та своєчасно надаються письмові відповіді авторам звернень.
На особливому контролі знаходяться звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.
Письмові та усні заяви, листи, телефонні дзвінки від громадян реєструються, перевіряються на наявність попереднього листування та знаходяться на контролі. Ведеться автоматизована програма контролю звернень громадян. З метою виявлення та усунення причин, що породжують звернення громадян, один раз у квартал проводиться аналіз та узагальнення цих звернень. Для забезпечення об’єктивного розгляду звернень з наданням у встановлені чинним законодавством терміни відповідей наказом по управлінню контроль за дотриманням термінів покладено на головного спеціаліста інформаційно-консультативного відділу та прийому громадян.
Щопонеділка на виробничих нарадах розглядаються питання прийому громадян та вирішуються питання щодо удосконалення прийому громадян у відділах управління, начальник інформаційно-консультативного відділу та прийому громадян інформує про стан роботи із зверненнями громадян.
Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради успішно проводить роботу по призначенню всіх видів соціальних допомог за єдиним зверненням, за єдиною заявою, на підставі єдиного пакету документів, що позбавило громадян необхідності в різні терміни звертатись за призначенням різних видів допомог.
Прийом громадян за принципом «єдиного вікна» дозволяє оперативно поінформувати населення про зміни в законодавстві, вчасно виявити малозабезпечених громадян та осіб, які потребують додаткової соціальної підтримки, надати роз’яснення та допомогу для осіб, які потребують матеріальної допомоги, санаторно-курортного оздоровлення, забезпечення засобами реабілітації.
Працює робоча група „мобільного соціального офісу”, яка веде широку роз’яснювальну роботу та прийом громадян за місцем проживання. До складу робочої групи входять представники відділів призначення соціальних допомог, пенсійного забезпечення та персоніфікованого обліку одержувачів пільг, їх соціального обслуговування та реабілітації.
Для мешканців мікрорайону «ДОСи» в приміщенні Реабілітаційного комплексу по вул. Комарова, 7б щопонеділка надаються роз’яснення щодо пенсійного забезпечення, щосереди – надання пільг, забезпечення путівками, тощо, щоп’ятниці – призначення різних видів соціальних допомог.
Кожного місяця проводяться правові всеобучі «Уманська родина» з отримувачами різних видів допомог. За звітний період проведено 3 правових всеобучі, 7 зустрічей з мешканцями та працівниками ОСББ, ЖБК, головами квартальних комітетів, головами громадських організацій міста, на яких проводилась роз`яснююча робота щодо призначення різних видів соціальних допомог та субсидій.
Двічі на тиждень проводиться прийом документів на призначення різних видів соціальних допомог спеціалістами управління безпосередньо у пологовому будинку. З початку року прийнято 65 заяв.
З метою вирішення питань, які турбують пенсіонерів нашого міста (соціальних, побутових, надання матеріальної допомоги), щопонеділка в громадській приймальні управління праці та соціального захисту населення проводять прийом міський голова та перший заступник міського голови. Кожне звернення адресується у відповідні відділи та управління міської ради для вирішення порушеного заявником питання відповідно до чинного законодавства.
Щомісяця проводяться виїзні прийоми керівництвом управління. Проведення таких виїзних прийомів практикується за місцем роботи і за місцем проживання в кожному квартальному та домовому комітеті. За 1 квартал 2017 року проведено 6 таких прийомів, на яких прийнято 23 громадянина.
Через засоби масової інформації проводиться також роз’яснювальна робота. За звітний період прозвучало 14 виступів по радіо, опубліковано 13 статей в періодичних виданнях, проведено 9 виступів по телебаченню.
На щомісячних засіданнях клубу «Надвечір`я» спеціалісти надають відповіді на усні та письмові запитання ветеранів війни та праці, інвалідів. У випадках, коли запитання потребують додаткового розгляду, надсилаються клопотання та листи в установи, організації щодо вирішення порушених питань. При надходженні відповідей, заявників письмово повідомляють про результат розгляду їх звернень. Всі бажаючі мають можливість отримати відповіді на питання, що стосуються розміру пенсії, скориставшись послугами спеціалістів управління Пенсійного фонду України в м.Умань та Уманському районі. Мешканцями міста порушуються різноманітні питання, тому для надання вичерпних відповідей на засідання клубу „Надвечір’я” запрошуються також представники служб, управлінь та відділів міста.
Наказом по управлінню затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян та визначено відповідальних осіб за проведення роз’яснювальної роботи серед населення.
На інформаційних стендах в фойє управління розміщені графіки особистого прийому громадян керівництвом Міністерства соціальної політики України, Черкаської облдержадміністрації, Департаменту соціального захисту населення, виконкому міської ради, управління праці та соціального захисту населення.
Сайт управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради пристосований для слабобачущих осіб.
В управлінні впроваджено телефонний зв’язок „гаряча лінія” за трьома телефонами (3-68-42, 3-45-65, 3-68-41), номери яких доведено через місцеву газету «Уманська зоря», місцеве радіомовлення та сайт управління. Через засоби масової інформації розповсюджено номери мобільних телефонів керівників управління для безпосереднього спілкування з громадянами. Громадяни мають змогу надсилати свої електронні звернення через інтернет-приймальню управління. В приміщенні управління розміщено скриньку для звернень і пропозицій начальнику управління