Кабінетом Міністрів України 23 вересня 2015 року прийнята постанова № 752, яка набула чинності з 1 жовтня 2015 року.
Цією постановою внесені зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого пічного побутового палива.
Відтепер субсидія призначається одній із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, не залежно від того, хто являється власником особових рахунків, на загальних підставах, без розгляду звернення комісією по призначенню соціальних допомог.
В окремих випадках на підставі рішення комісії по призначенню соціальних допомог та акта обстеження матеріально-побутових умов субсидія може призначатися особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні на підставі договору найму (оренди) житла. Раніше наймач житла повинен був оформити на себе рахунки в організаціях, що надають житлово-комунальні послуги. З 1 жовтня 2015 року ця умова відмінена.
При призначенні субсидії до сукупного доходу не враховуються сплачені особою аліменти, доходи від розміщення депозитів, оплата праці членів виборчої комісії, допомога громадських та благодійних організацій, допомога на поховання, одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішенням органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств та установ.
Особам, які брали безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції, до сукупного доходу не враховуються отримані ними у період участі у проведенні антитерористичної операції грошове забезпечення та інші виплати і види соціальної допомоги, а також отримана ними благодійна допомога незалежно від розміру та джерела походження.
Якщо особи, зареєстровані у житловому приміщенні, сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки, субсидія може призначатися окремо за розділеними особовими рахунками виходячи з кількості зареєстрованих осіб, які сплачують за послуги, на підставі рішення комісії по призначенню соціальних допомог та акту обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.
Нагадуємо, що при заповненні заяви на призначення субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії заявник вказує вид доходу та найменування організації, де отриманий дохід. Суму отриманих доходів вказувати не потрібно.
Для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється, виходячи з нарахованих особам доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб. Відомості про розмір доходів надає Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд, фонд соціального страхування на запити спеціалістів управління праці та соціального захисту населення.
Субсидія призначається на основі середньомісячного сукупного доходу за попередній календарний рік.
За бажанням громадян субсидія призначається на основі середньомісячного сукупного доходу осіб за попередні три місяці, що передують місяцю звернення після подання довідок про доходи зареєстрованих осіб.
Субсидія призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується:
на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня;
на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня.
Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік.
Після закінчення терміну отримання субсидії спеціалісти управління самостійно здійснюють розрахунок субсидії на наступний період.
Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця повідомити управління праці та соціального захисту населення про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, їх соціального статусу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, купівлю товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50,00 тис. грн.
В разі виявлення свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями, заявником повертається сума надміру нарахованої субсидії.
За більш детальною інформацією просимо звертатись в управління праці та соціального захисту населення за адресою вул.Садова, 9 каб. 1,3,4 та за телефоном 3 45 26, 3 68 42.