Інформація про стан роботи з письмовими і усними зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення Уманської міської ради за 2014 рік

Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради проводить роботу по забезпеченню своєчасного та якісного розгляду звернень громадян. За 2014 рік на особистий прийом до начальника управління та його заступників звернулось 176 осіб (за 2013 рік – 243 особи). За звітний період управління праці та соціального захисту населення отримало 155 письмових звернень.

Звернення поступили від: заявників – 45 звернень, вищих органів влади – 97 звернень, через виконком міської ради – 13 звернень.

За 2014 рік в управління надійшло 97 заяв щодо надання одноразової матеріальної допомоги.

Через виконком міської ради за звітний період надійшло 523 заяви щодо надання матеріальної допомоги.

Розглядаючи заяви, управлінням надано наступні види допомог:

Матеріальна:

Надана допомога з міського бюджету – 570 громадянам на суму 158900 грн., з них:

  • 21 жінкам-інвалідам Великої Вітчизняної війни на суму 2500 грн. з нагоди Міжнародного Дня 8-го Березня;
  • 3 визволителям міста Умань від німецько-фашистських загарбників на суму 900 грн. до річниці визволення міста;
  • 15 сім`ям загиблих в Афганістані та інвалідам з нагоди 25-ої річниці виведення військ на суму 4200 грн.;
  • 7 довгожителям міста на суму 2450 грн.;
  • 8 політичним в`язням та репресованим на суму 800 грн. з нагоди Дня пам`яті жертв політичних репресій в Україні;
  • 60 громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС та вдовам ліквідаторів аварії на ЧАЕС на суму 13200 грн.;
  • 34 членам Уманської виробничо-територіальної первинної організації українського товариства сліпих на суму 6300 грн;
  • 19 членам Уманського товариства глухих на суму 2850 грн..

На особливому контролі знаходяться звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

Письмові та усні заяви, листи, телефонні дзвінки від громадян реєструються, перевіряються на наявність попереднього листування та знаходяться на контролі. Ведеться автоматизована програма контролю звернень громадян. З метою виявлення та усунення причин, що породжують звернення громадян, один раз у квартал проводиться аналіз та узагальнення цих звернень. Для забезпечення об’єктивного розгляду звернень з наданням у встановлені чинним законодавством терміни відповідей наказом по управлінню контроль за дотриманням термінів покладено на головного спеціаліста інформаційно-консультативного відділу та по прийому громадян.

Щопонеділка на виробничих нарадах розглядаються питання прийому громадян та вирішуються питання щодо удосконалення прийому громадян у відділах управління, начальник інформаційно-консультативного відділу та по прийому громадян інформує про стан роботи із зверненнями громадян.

Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради успішно проводить роботу по призначенню всіх видів соціальних допомог за єдиним зверненням, за єдиною заявою, на підставі єдиного пакету документів, що позбавило громадян необхідності в різні терміни звертатись за призначенням різних видів допомог.

Прийом громадян за принципом «єдиного вікна» дозволяє оперативно поінформувати населення про зміни в законодавстві, вчасно виявити малозабезпечених громадян та осіб, які потребують додаткової соціальної підтримки, надати роз’яснення та допомогу для осіб, які потребують матеріальної допомоги, санаторно-курортного оздоровлення, забезпечення засобами реабілітації.

Працює робоча група „мобільного соціального офісу”, яка веде широку роз’яснювальну роботу та прийом громадян за місцем проживання. До складу робочої групи входять представники відділів призначення соціальних допомог, пенсійного забезпечення та персоніфікованого обліку одержувачів пільг, їх соціального обслуговування та реабілітації.

Для мешканців мікрорайону «Доси» в приміщенні реабілітаційного комплексу по вул. Комарова, 7б щопонеділка надаються роз’яснення щодо питань з пенсійного забезпечення, щосереди – щодо надання пільг, забезпечення путівками, тощо, щоп’ятниці – щодо призначення різних видів соціальних допомог.

Кожного місяця проводяться правові всеобучі «Уманська родина» з отримувачами різних видів допомог.

Двічі на тиждень проводиться прийом документів на призначення різних видів соціальних допомог спеціалістами управління безпосередньо у пологовому будинку. Мамам, які годують новонароджених діток, не потрібно залишати їх без материнського тепла і чекати свого часу, коли можна подати заяву на призначення того чи іншого виду допомоги. З початку року прийнято 405 заяв.

З метою вирішення питань, які турбують пенсіонерів нашого міста (соціальних, побутових, надання матеріальної допомоги), щопонеділка в громадській приймальні управління праці та соціального захисту населення проводять прийом перший заступник міського голови та секретар міської ради. Кожне звернення адресується у відповідні відділи та управління міської ради для вирішення порушеного заявником питання, відповідно до чинного законодавства.

Щомісяця проводяться виїзні прийоми керівництвом управління. Проведення таких виїзних прийомів практикується за місцем роботи і за місцем проживання в кожному квартальному та домовому комітеті. За 2014 рік проведено 24 прийоми, на яких прийнято 43 громадянина.

Також роз’яснювальна робота проводиться через засоби масової інформації, розміщується на сайті управління. За звітний період прозвучало 58 виступів по радіо, опубліковано 48 статей в періодичних виданнях, проведено 38 виступів по телебаченню. Управління праці та соціального захисту населення тісно співпрацює з телекомпанією «Умань». В рамках угоди про співпрацю створено телевізійну програму «Соціальний запит». Щотижнева програма передбачає виступи фахівців та роз`яснення змін до чинного законодавства, які безпосередньо цікавлять жителів міста. За 2014 рік програма «Соціальний запит» виходила 32 раза з трьома повторами.

Через засоби масової інформації жителі міста інформовані про номер телефону (3-68-42), за яким можна отримати консультацію з будь-якого питання, що стосується соціального захисту населення (надання пільг та субсидій, різних видів допомог, тощо).

На щомісячних засіданнях клубу «Надвечір`я» спеціалісти надають відповіді на усні та письмові запитання ветеранів війни та праці, інвалідів. В випадках, коли запитання потребують додаткового розгляду, надсилаються клопотання та листи в установи, організації щодо вирішення порушених питань. При надходженні відповідей, заявників письмово повідомляють про результат розгляду їх звернень. Всі бажаючі мають можливість отримати відповіді на питання, що стосуються розміру пенсії, скориставшись послугами спеціалістів управління Пенсійного фонду України в м.Умань та Уманському районі. Мешканцями міста порушуються різноманітні питання, тому для надання вичерпних відповідей на засідання клубу „Надвечір’я” запрошуються також представники служб, управлінь та відділів міста.

Наказом по управлінню затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян та визначено відповідальних осіб за проведення роз’яснювальної роботи серед населення.

На інформаційних стендах в фойє управління розміщені графіки особистого прийому громадян керівництвом Міністерства соціальної політики України, Черкаської облдержадміністрації, Департаменту соціального захисту населення, виконкому міської ради, управління праці та соціального захисту населення.

В управлінні впроваджено телефонний зв’язок „гаряча лінія” за трьома телефонами (3-68-42, 3-45-65, 3-68-41).

Аналіз звернень громадян, що надійшли в управління праці та соціального захисту населення за 2014 рік у порівнянні з 2013 роком.

 

Надійшло звернень громадян, всього

В т.ч.:

2013 рік

2014 рік

Результат

+, –

79

100

-21

Від вищестоящих органів

37

6

-31

Від Урядового контактного центру

23

81

+58

Через виконком міської ради

19

13

-6

Категорії громадян

Від пенсіонерів по віку

8

14

+6

Від робітників, службовців, підприємців

6

13

+7

Від інвалідів війни

2

3

+1

Від одержувачів пенсії по вислузі років

1

2

+1

Від пенсіонерів МО

1

2

+1

Від інвалідів дитинства

3

6

+3

Від інвалідів загального захворювання

11

8

-3

Від одержувачів державної соціальної допомоги

6

29

+23

Від одержувачів пенсії в разі втрати годувальника

4

3

-1

Від одиноких матерів

1

2

+1

Від непрацюючих

7

9

+2

Інші категорії

29

9

-20

З яких питань:

Щодо призначення субсидії

4

3

-1

Про забезпечення пільгами

5

8

+3

Про надання матеріальної допомоги

26

24

-2

Про призначення державної соціальної допомоги, компенсації

16

14

-2

Щодо виплати державної соціальної допомоги

14

31

+17

Про забезпечення автомобілем

Щодо виплати заробітної плати

1

2

+1

Про забезпечення житлом

2

7

+5

Про забезпечення санаторно-курортною путівкою

 

 

 

Інші

11

11

Звернення громадян розглянуто:

До 5 днів

21

33

+12

До 10 днів

17

28

+11

До 15 днів

24

22

-2

До 20 днів

12

14

+2

До 30 днів

5

3

-2

Задоволено

33

53

+20

Роз’яснено

46

47

+1

Відмовлено

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *