ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, ОСІБ, ВИЗНАЧЕНИХ В АБЗАЦАХ ШОСТОМУ І СЬОМОМУ СТАТТІ 4 ЗАКОНУ УКРАЇНИ “ПРО РЕАБІЛІТАЦІЮ  ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ  ВУКРАЇНІ” ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ «БАРВІНОК», «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ «ПРОЛІСОК»

 

Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

20300 Черкаська обл.

м. Умань,

вул. Садова, 9/5,  каб. 1, 5, 6

2

Інформація щодо режиму роботи

Відповідно до графіка роботи управління:

понеділок – четвер       з   8.00 до 17.15

п’ятниця              з   8.00 до 16.00

обідня перерва           з   13.00 до 14.00

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Телефон/факс (04744) 4-02-55,

(04744) 3-45-65, +380677608574

sz@umanupszn.gov.ua

www.umanupszn.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України ,,Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” від 06.10.2005 № 2961-IV

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2022  № 31 „Про затвердження Порядку здійснення реабілітаційних заходів”(зі змінами)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України
від 09.08.2016 № 855 „Деякі питання комплексної реабілітації осіб з інвалідністю”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.09.2016 за № 1209/29339;

 від 24.06.2022 № 186 “Про  затвердження форм документів щодо надання комплексних реабілітаційних (абілітаційних) послуг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 12.07.2022 за № 762/38098

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, форма яких затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.10.2007 № 623, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2007 за № 1197/14464;

висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації) в установі;

висновок лікарсько-консультативної комісії державного або комунального закладу охорони здоров’я чи рішення військово-лікарської комісії (для осіб, визначених в абзацах шостому і сьомому статті 4 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні»

8

Перелік необхідних документів

Заява про отримання комплексних реабілітаційних (абілітаційних) послуг;

індивідуальна програма реабілітації, видана медико-соціальною експертною комісією, лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю);

висновок лікарсько-консультативної комісії державного або комунального закладу охорони здоров’я з рекомендаціями стосовно надання послуг (для дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності);

паспорт громадянина України, для іноземців та осіб без громадянства – довідка про звернення за захистом в Україні / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту / посвідчення біженця / паспортний документ іноземця та посвідка на тимчасове проживання або посвідка на постійне проживання, свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років);

документ із зазначенням даних щодо реєстраційного номера облікової картки платника податків або паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) отримувача;

документ про освіту (для отримувачів, які потребують професійної реабілітації);

висновок лікарсько-консультативної комісії державного або комунального закладу охорони здоров’я чи рішення військово-лікарської комісії (для осіб, визначених в абзацах шостому і сьомому статті 4 Закону України ,,Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”).

За бажанням отримувача або його законного представника чи уповноваженої особи до заяви можуть додаватися копії відповідних документів

9

Спосіб подання документів

Отримувач або його законний представник особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю для отримання послуг у реабілітаційній установі «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Барвінок», «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю « Пролісок,  подає заяву до управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради. Управління протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви перевіряє наявність усіх необхідних відомостей, реєструє заяву, формує електронну справу та надсилає її супровідним листом до реабілітаційної установи.

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

3 робочі дні  

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів не в повному обсязі

13

Результат надання адміністративної послуги

Направлення необхідних документів до реабілітаційних установ:  Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Барвінок», «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю « Пролісок,

14

Способи отримання відповіді (результату)

Інформування отримувача або його законного представника чи уповноваженої особи відбувається через засоби поштового, електронного або телекомунікаційного зв’язку

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *