Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради проводить роботу по забезпеченню своєчасного та якісного розгляду звернень громадян. За І півріччя 2024 року на особистий прийом до начальника управління та його заступників звернулось 725 осіб (в тому числі 677 ВПО). За звітний період управління праці та соціального захисту населення отримало 233 письмових звернень.
Звернення поступили: з вищих органів влади 4, виконавчого комітету міської ради – 51, заявників – 178. За І півріччя 2024 року до управління з Урядового контактного центру надійшло 365 звернень, які оперативно розглянуті та своєчасно надані письмові відповіді авторам звернень.
Через виконавчий комітет міської ради за звітний період надійшло 271 заява щодо надання матеріальної допомоги.
Розглядаючи заяви, управління надало наступні види допомог:
Матеріальна:
З міського бюджету – 436 громадянам на суму 538290 грн., з них:
- 33 довгожителям міста на суму 14700 грн.;
- 8 учасникам бойових дій з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав в сумі 4000 грн.;
- 48 учасникам бойових дій та членам їх сімей на проходження курсу в Реабілітаційному комплексі «Гармонія» в сумі 70500 грн.;
- 34 членам Уманської територіальної організації УТОГ – особам з інвалідністю по слуху в сумі 10200 грн;
- 21 внутрішньо переміщеній особі в сумі 19900 грн.;
- 50 учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та вдовам померлих ліквідаторів наслідків аварії в сумі 15000 грн;
- 15 військовослужбовцям на лікування в сумі 43000 грн.;
- 6 дітям з інвалідністю в сумі – 175190 грн.;
- 21 члену Уманської виробничо-територіальної первинної організації УТОС, особам з інвалідністюпершої та другої групи по зору в сумі 6300 грн.;
- 33 членам Уманської міської організації осіб з інвалідністю «Довіра» в сумі 9900 грн.
На особливому контролі знаходяться звернення ветеранів війни з числа учасників АТО/ООС, Захисників і Захисниць України, членів родин загиблих (померлих) учасників АТО/ООС, Захисників і Захисниць України, осіб з інвалідністю внаслідок війни та внутрішньо переміщених осіб.
Письмові та усні заяви, листи, телефонні дзвінки від громадян реєструються, перевіряються на наявність попереднього листування та знаходяться на контролі. З метою виявлення та усунення причин, що породжують звернення громадян один раз у квартал проводиться аналіз та узагальнення цих звернень. Для забезпечення об’єктивного розгляду звернень з наданням у встановлені чинним законодавством терміни відповідей наказом по управлінню контроль за дотриманням термінів покладено на головного спеціаліста відділу діловодства та прийому громадян.
Щопонеділка на виробничих нарадах розглядаються питання прийому громадян та вирішуються питання щодо удосконалення прийому громадян у відділах управління.
Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради успішно проводить роботу по призначенню всіх видів соціальних допомог за єдиним зверненням, за єдиною заявою, на підставі єдиного пакету документів, що позбавило громадян необхідності в різні терміни звертатись за призначенням різних видів допомог.
Прийом громадян за принципом «єдиного вікна» дозволяє оперативно інформувати населення про зміни в законодавстві, вчасно виявити малозабезпечених громадян та осіб, які потребують додаткової соціальної підтримки, надати роз’яснення та допомогу для осіб, які потребують матеріальної допомоги, санаторно-курортного оздоровлення, забезпечення засобами реабілітації.
Щотижня в селі Полянецьке працює робоча група „мобільного соціального офісу”, яка веде широку роз’яснювальну роботу та прийом громадян за місцем проживання. До складу робочої групи входять представники відділів призначення соціальних допомог, пенсійного забезпечення і обслуговування та реабілітації пільгових категорій громадян.
Роз’яснювальна робота проводиться і через засоби масової інформації, розміщується на сайті управління та сторінці в соціальній мережі «Facebook». За звітний період прозвучало 11 виступів по телебаченню.
Через засоби масової інформації жителі міста інформовані про номера телефонів, за якими можна отримати консультацію з будь-якого питання, що стосується соціального захисту населення (надання різних видів допомог, тощо).
На щомісячних засіданнях Університету ІІІ віку «Дивосвіт» спеціалісти надають відповіді на усні та письмові запитання ветеранів війни та праці, людей з інвалідністю. У випадках, коли запитання потребують додаткового розгляду, надсилаються клопотання та листи в установи, організації щодо вирішення порушених питань. При надходженні відповідей заявників письмово повідомляють про результат розгляду їх звернень. Мешканці міста порушують різноманітні питання, тому для надання вичерпних відповідей на засідання Університету ІІІ віку «Дивосвіт» запрошуються представники служб, управлінь та відділів міста.
На інформаційних стендах в фойє управління розміщені графіки особистого прийому громадян керівництвом Міністерства соціальної політики України, Черкаської облдержадміністрації, Департаменту соціального захисту населення, виконавчого комітету міської ради, управління праці та соціального захисту населення.
На сайті управління розміщено інформації соціальних служб міста: Уманської філії Черкаського обласного Центру зайнятості, Уманського міського центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, громадських організацій міста. Сайт управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради пристосований для людей з вадами зору.
В управлінні впроваджено телефонний зв’язок „гаряча лінія” за трьома телефонами (3-68-42, 3-45-65, 0984671738), номери яких та номери мобільних телефонів керівників управління для безпосереднього спілкування з громадянами доведено через сайт управління, сторінку в соціальній мережі «Facebook». Громадяни мають змогу надсилати свої електронні звернення через інтернет-приймальню управління, за звітний період надійшло 19 звернень. В приміщенні управління розміщено скриньку для звернень і пропозицій начальнику управління.