МІНІСТР СОЦПОЛІТИКИ ПРЕДСТАВИВ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ РЕЄСТРАЦІЇ ДОКУМЕНТІВ НА СУБСИДІЇ

Міністерство соціальної політики України планує перевести оформлення субсидій та інших видів соціальних допомог в електронну форму. Про це сьогодні на брифінгу в Кабінеті Міністрів України повідомив Міністр Павло Розенко.

Розенко презентував електронну систему, покликану спростити для громадян насамперед  призначення житлових субсидій.

Спрощення процедури призначення субсидій відбуватиметься шляхом автоматизованої підготовки і первинної реєстрації документів, які подаються громадянами в електронному чи паперовому вигляді.

Електронна адреса, за якою можна попередньо оформити і подати документи: https://subsidii.mlsp.gov.ua .

«Для попередньої реєстрації документів у електронному вигляді достатньо підтвердити адресу своєї електронної пошти», – поінформував Міністр.

Підготовка документів до подання у паперовому вигляді дає заявнику змогу коректно заповнити, зберегти заяву і декларацію для подальшого особистого звернення до місцевого органу соціального захисту населення.

Полегшити заповнення документів на субсидію покликані підказки, які заявник отримає від електронної системи. А у разі, якщо громадянин припуститься помилки, система поінформує його про необхідність її виправити.

Планується, що пілотний проект з попередньої реєстрації звернень по субсидії буде реалізовано у Києві й Вінниці, після чого дію системи буде поширено на всю країну.

За результатами вивчення набутого досвіду до середини 2016 року передбачається запровадження подачі документів у електронному вигляді для призначення інших видів державних допомог, повідомивРозенко. За його словами, через електронні звернення в подальшому планується оформлювати такі види соціальних виплат, як допомога при народженні дитини, у зв’язку з вагітністю та пологами незастрахованим особам, допомога при усиновленні дитини та дітям, які перебувають під опікою чи піклуванням, допомога дітям, які виховуються одинокими матерями, дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, допомога малозабезпеченим сім’ям, допомога особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок  психічного розладу, а також допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

Проект реалізується спільно з Державним агентством з питань електронного урядування України в рамках програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що фінансується Швейцарією і виконується Фондом „Східна Європа”, з урахуванням досвіду оформлення субсидій та інших видів соціальних допомог проекту iGov, що застосовуються у Дніпропетровській області.

Матеріал взято із сайту міністерства соціальної політики України

http://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/article;jsessionid=E37D58C46AA8164F1A95791DDEE661AA.app1?art_id=182817&cat_id=169493