«Про стан роботи з письмовими і усними зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення Уманської міської ради за 9 місяців 2017 року»

Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради  проводить роботу по забезпеченню своєчасного та якісного розгляду звернень громадян. За 9 місяців 2017 року на особистий прийом до начальника управління та його заступників звернулось 64 особи (за 9 місяців  2016 року –  57 осіб).  За звітний період  до управління надійшло 55  письмових звернень.

Звернення поступили від: вищих органів влади – 18, через виконком міської ради – 37.

Через виконком міської ради за звітний період надійшло 290 заяв щодо надання матеріальної допомоги.

За 9 місяців 2017 року в управлінні розглянуто  81 звернення, що надійшло з Урядового контактного центру. Усі звернення оперативно розглядаються  та своєчасно надаються письмові  відповіді авторам звернень.

На особливому контролі знаходяться звернення  інвалідів Другої Світової війни,  жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

Письмові та усні заяви, листи, телефонні дзвінки від громадян реєструються, перевіряються на наявність попереднього листування та знаходяться на контролі. Ведеться автоматизована програма контролю звернень громадян. З метою виявлення та усунення причин, що породжують звернення громадян один раз у квартал проводиться аналіз та узагальнення цих звернень. Для забезпечення об’єктивного розгляду звернень з наданням у встановлені чинним законодавством терміни відповідей наказом по управлінню контроль за дотриманням термінів покладено на головного спеціаліста інформаційно-консультативного відділу та прийому громадян.

Щопонеділка на нарадах розглядаються питання прийому громадян та вирішуються питання щодо удосконалення прийому громадян у відділах управління, начальник інформаційно-консультативного відділу та прийому громадян  інформує про стан роботи із зверненнями громадян.

Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради успішно проводить роботу по призначенню всіх видів соціальних допомог за єдиним зверненням, за єдиною заявою, на підставі єдиного пакету документів, що позбавило громадян необхідності в різні терміни звертатись за призначенням різних видів допомог.

Прийом громадян за принципом «єдиного вікна» дозволяє оперативно поінформувати населення про зміни в законодавстві, вчасно виявити малозабезпечених громадян та осіб, які потребують додаткової соціальної підтримки, надати роз’яснення та допомогу для осіб, які потребують матеріальної допомоги, санаторно-курортного оздоровлення, забезпечення засобами реабілітації.

Працює робоча група „мобільного соціального офісу”, яка веде широку роз’яснювальну роботу та  прийом громадян за місцем проживання. До складу робочої групи входять представники відділів призначення соціальних допомог,  пенсійного забезпечення та персоніфікованого обліку одержувачів пільг, їх соціального обслуговування та реабілітації.

Для мешканців мікрорайону «ДОСи» в приміщенні Реабілітаційного комплексу по вул. Комарова, 7б щопонеділка надаються роз’яснення щодо  пенсійного забезпечення, щосереди – надання пільг, забезпечення путівками, тощо, щоп’ятниці – призначення різних видів соціальних допомог.

Кожного місяця  проводяться  правові всеобучі «Уманська родина» з отримувачами різних видів допомог. За звітний період проведено 9 всеобучів, 19 зустрічей та «круглих столів» з мешканцями та працівниками ОСББ, ЖБК, головами квартальних комітетів, головами громадських організацій міста, на яких проводилась роз`яснююча робота щодо призначення різних видів соціальних допомог та субсидій.

Двічі на тиждень проводиться прийом документів на призначення різних видів соціальних допомог спеціалістами управління безпосередньо у пологовому будинку. З початку року прийнято 190 заяв.

З метою вирішення питань, які турбують пенсіонерів нашого міста (соціальних, побутових, надання матеріальної допомоги), щопонеділка в громадській приймальні управління праці та соціального захисту населення проводять прийом міський голова та перший заступник міського голови. Кожне звернення адресується у відповідні відділи та управління міської ради для вирішення порушеного заявником питання, відповідно до чинного законодавства. 

Щомісяця проводяться виїзні прийоми керівництвом управління. Проведення таких виїзних прийомів практикується за місцем роботи і за місцем проживання в кожному квартальному та домовому комітеті.  За 9 місяців 2017 року  проведено 18  таких прийомів, на яких прийнято 53 громадянина.

Через засоби масової інформації також проводиться роз’яснювальна робота. За звітний період  прозвучало 37 виступів по радіо, 12 на телебаченні, опубліковано 23 статті в періодичних виданнях.

На щомісячних засіданнях клубу «Надвечір`я» спеціалісти надають відповіді на усні та письмові запитання ветеранів  війни та праці, інвалідів. У випадках, коли запитання  потребують додаткового розгляду,  надсилаються клопотання та листи в установи, організації щодо вирішення порушених питань. При надходженні відповідей заявників письмово повідомляють про результат розгляду їх звернень. Всі бажаючі мають можливість отримати відповіді на питання, що стосуються розміру пенсій, скориставшись послугами спеціалістів управління Пенсійного фонду України в м.Умань та Уманському районі. Мешканцями міста порушуються різноманітні питання, тому для надання вичерпних відповідей на засідання клубу „Надвечір’я” запрошуються також представники служб, управлінь та відділів міста.

 Наказом по управлінню затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян та визначено відповідальних осіб за проведення роз’яснювальної  роботи серед населення.       

На інформаційних стендах в фойє управління розміщені графіки особистого прийому громадян керівництвом Міністерства соціальної  політики України, Черкаської облдержадміністрації, Департаменту соціального захисту населення, виконкому міської ради, управління праці та соціального захисту населення.

В управлінні впроваджено телефонний зв’язок „гаряча лінія” за трьома телефонами (3-68-42, 3-45-65, 3-68-41), номери яких доведено через місцеву газету «Уманська зоря», місцеве радіомовлення та сайт управління. Через засоби масової інформації розповсюджено номери мобільних телефонів керівників управління для безпосереднього спілкування з громадянами. Громадяни мають змогу надсилати свої електронні звернення через  інтернет-приймальню управління. В приміщенні управління  розміщено скриньку для звернень і пропозицій начальнику управління.

Аналіз звернень громадян, що надійшли в управління праці та соціального захисту населення

за 9 місяців 2017 року у порівнянні з 9 місяцями 2016 року

 

Надійшло звернень громадян, всього

В т.ч.:

9 місяців

2016 року

9 місяців

2017 року

Результат

+, –

246

136

-110

Від вищестоящих органів

13

18

+5

Через виконком міської ради

48

37

-11

Від Урядового контактного центру

185

81

-104

Категорії громадян

Від пенсіонерів по віку

66

42

-24

Від робітників, службовців, підприємців

32

16

-16

Від інвалідів війни

5

3

-2

Від одержувачів пенсії по вислузі років

3

2

-1

Від пенсіонерів МО

7

5

-2

Від інвалідів дитинства

11

9

-2

Від інвалідів загального захворювання

27

15

-12

Від одержувачів державної соціальної допомоги

19

11

-8

Від одержувачів пенсії в разі втрати годувальника

7

4

-3

Від одиноких матерів

9

5

-4

Від непрацюючих

32

16

-16

Інші категорії

28

8

-20

З яких питань:

Щодо призначення субсидії

147

62

-85

Про забезпечення пільгами

26

2

-24

Про надання матеріальної допомоги

31

20

-11

Про призначення державної соціальної допомоги, компенсації

5

9

-4

Щодо виплати державної соціальної допомоги

7

4

-3

Про забезпечення автомобілем

1

1

Щодо виплати заробітної плати

3

1

-2

Про забезпечення житлом

1

8

+8

Про забезпечення санаторно-курортною путівкою

 

1

 

1

 

Інші

24

28

+4

Звернення громадян розглянуто:

До 5 днів

131

55

-76

До 10 днів

82

36

-46

До 15 днів

14

29

+15

До 20 днів

16

12

-4

До 30 днів

3

4

+1

Задоволено

147

71

-76

Роз’яснено

99

65

-34

Відмовлено

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *