Дотримання трудового законодавства на контролі

22 липня 2017 року за дорученням першого заступника міського голови Сергія Клочка під головуванням начальника управління праці та соціального захисту населення Галини Кучер відбулось спільне засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати та тимчасової комісії виконкому міської ради з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

На засіданні представники Уманського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Черкаської області, Уманської ОДПІ ГУДФС в Черкаській області поінформували про результати моніторингу, проведеного органами Пенсійного фонду, стосовно страхувальників, які у червні 2017 року нарахували заробітну плану найманим працівникам менше законодавчо встановленого мінімуму за умови відпрацювання повного місяця та повного робочого дня.

Розглянуто також питання погашення заборгованості із заробітної плати та єдиного соціального внеску, страхових виплат до Пенсійного фонду та з відшкодування пільгових пенсій підприємствами міста та фізичними особами, які використовують найману працю.

За даними моніторингу станом на 01.08.2017 загальна сума заборгованості з виплати заробітної плати по місту порівняно з попереднім місяцем зменшилась на 3166,5 тис.грн. або на 52,2% та становила 2894,3 тис. грн.

Борг мав місце на чотирьох економічно активних підприємствах:

– Уманські енергетичні мережі ПАТ "Черкасиобленерго" – 1348,8 тис.грн.

– філія "Уманська ДЕД" ДП "Черкасиоблавтодор" – 392,3 тис. грн.,

– філія "Уманський райавтодор" ДП "Черкасиоблавтодор" – 94,6 тис. грн.,

– ПАТ "Уманьгаз" – 1058,6 тис.грн.

На завершення відбулося обговорення актуальних питань.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *